Παρουσίαση My Moment & Mymoment.gr
Το My Moment είναι ένα καινοτόμο project για τα δεδομένα της Βορείου Ελλάδας.
Δημιουργήθηκε στη Θεσσαλονίκη πριν 3 χρόνια με σκοπό να καλύψει το κενό της αγοράς, στο σημαντικό κομμάτι της ενημέρωσης των ενδιαφερομένων - μελλόνυμφων ζευγαριών, σχετικά με την οργάνωση του γάμου τους (και βάπτισης πλέον) - με την παρουσίαση επαγγελματιών και επιχειρήσεων σε μια ολοκληρωμένη και λειτουργικά συγκροτημένη έκδοση.

Έτσι γεννήθηκε ένας πολυτελής και υψηλής αισθητικής οδηγός ενημέρωσης, ο οποίος κυκλοφορεί 2 φορές το χρόνο (Μάιο και Νοέμβριο), με δωρεάν διανομή των 10.000 αντιτύπων του ανά εξάμηνο σε 1200 κομβικά σημεία της Θεσσαλονίκης : ξενοδοχεία πέντε αστέρων, ιατρεία (γυναικολόγων, δερματολόγων, πλαστικών χειρουργών) κομμωτήρια, ινστιτούτα αισθητικής, café bar και σε επιλεγμένα σημεία στην υπόλοιπη Βόρειο Ελλάδα.

Από τον Μάιο του 2012, και παράλληλα με την κυκλοφορία της έντυπης έκδοσης του περιοδικού, ξεκίνησε η λειτουργία και της ηλεκτρονικής σελίδας του My Moment , με σκοπό να εξασφαλίσει την άμεση ενημέρωση των ενδιαφερομένων στην πιο λειτουργική διαδικτυακή πύλη με εύκολη, ξεκούραστη, πρωτοποριακή και ευχάριστη πρόσβαση στα προϊόντα και τα περιεχόμενα των επιχειρήσεων.

Ο ιστότοπος www.mymoment.gr σχεδιάστηκε με γνώμονα τόσο την βέλτιστη εμπειρία του χρήστη όσο και τη στοχευμένη προβολή επιχειρήσεων, μέσα από ένα εύχρηστο δημιουργικό, τοποθετημένες στις κατάλληλες κατηγορίες. Ο επισκέπτης μπορεί να πληροφορηθεί για τη λειτουργία και τη φιλοσοφία της επιχείρησης μέσα από ένα σύντομο κείμενο-παρουσίαση, να αντιληφθεί την αισθητική αλλά και την ποικιλία προϊόντων χάρη στο οπτικοακουστικό υλικό (φωτογραφίες και βίντεο) και να εντοπίσει εύκολα την επιχείρηση μέσω χάρτη, ενώ θα υπάρχει και ενεργό link στην ιστοσελίδα της επιχείρησης.

Επιπλέον το www.mymoment.gr πρωτοπορώντας προσφέρει στον επισκέπτη μια εναλλακτική πρόταση για έρευνα αγοράς. Πέρα από την εύκολα αναγνωρίσιμη αναζήτηση ενός γενικού επιχειρηματικού καταλόγου, κατευθύνει τον επισκέπτη σε αναζήτηση βάσει προϊοντικής κατηγορίας. Παράλληλα, ο επισκέπτης μπορεί να αποθηκεύει όλα τα προϊόντα που τον ενδιαφέρουν στη προσωπική σελίδα του Αγαπημένα (Favorites), ώστε εύκολα να μπορεί να ανατρέξει και να εντοπίσει τα προϊόντα και τις αντίστοιχες επιχειρήσεις που τα προσφέρουν.